Politica de retur

Retur

OFERIM POSIBILITATEA DE RETUR GRATUIT

Dupa ce primiti coletul (pachetul), aveti la dispozitie un termen de 30 (treizeci) de zile in care sa incercati produsul si, eventual sa-l trimiteti inapoi (sa-l returnati).
Oferim retur gratuit si clientilor nostri din Romania. In urma trimiterii cererii (solicitarii) dumneavoastra de retur, veti primi, pe posta electronica, o eticheta stampilata, pentru retur si notificare pentru efectuarea livrarii. Listati cele doua documente. Aplicati notificarea pentru livrare pe coletul (pachetul) pregatit pentru retur. Duceti coletul (pachetul), impreuna cu eticheta pentru retur gratuit pana la un punct al companiei de curierat (UPS) pentru expediere gratuita.

Aici veti gasi punctele companiei de curierat UPS din regiunea dumneavoastra.

Ați dori să să returnați un articol pe care l-ați cumpărat deja, pentru înlocuire sau pentru rambursare? Acest lucru este foarte simplu: Puteti face reclamatia sunand la serviciul suport clienti sau direct online, prin portalul nostru de reclamatii. Puteti face reclamatia on-line în 3 (trei) pasi simpli:

PASUL 1

Va rugam, mai intai, sa va logati in contul dumneavoastra si apasati butonul "Reclamatiile mele". Acolo puteti realiza "Cerere pentru o noua reclamatie".

Nota: Daca nu aveti un cont inregistrat, va rugam sa accesati urmatorul link: Apasati aici
PASUL 2

Acum alegeti comanda cu produsul/produsele pe care doriti sa le returnati si apasati butonul "Mai departe".

PASUL 3

Aveti posibilitatea sa alegeti una dintre cauzele potrivite pentru reclamatie, dintre variantele enumerate. Puteti atasa o fotografie si un comentariu. Cand sunteti gata apasati butonul „Trimite cererea”.

Puteti urmari starea curenta a returului in "Reclamatiile mele" si veti fi notificat pe posta electronica referitor la procesul de retur al produsului.