Livrare rapida
Inregistrare
E necesar numele propriu!
E necesar numele de familie!
Numele propriu nu este valid!
Numele de familie nu este valid!
Aceasta nu este o adresa de e-mail!
Este necesara o adresa de e-mail!
Acest e-mail deja este inregistrat!
Este necesara o parola!
Rugam introduceti o parola valabila!
Rugam introduceti 6 sau mai multe semne!
Rugam introduceti 16 sau mai multe semne!
Parolele nu sunt identice!
Acceptarea conditiilor comerciale este obligatorie!
E-mailul sau parola nu sunt valabile!

Politica de returnare

Reclamarea si returnarea banilor

OFERIM POSIBILITATEA DE RETURNARE GRATUITA

Dupa ce primiti coletul (pachetul), aveti la dispozitie un termen de 30 (treizeci) de zile in care sa-l probati si, eventual sa-l trimiteti inapoi (sa-l returnati).
Oferim returnare gratuita si clientilor nostri din Romania. In urma trimiterii cererii (solicitarii) dumneavoastra de returnare, veti primi, pe posta electronica, o eticheta stampilata, pentru returnare si notificare pentru efectuarea livrarii. Scoateti la imprimanta cele doua documente. Aplicati notificarea pentru livrare la coletul (pachetul) pregatit pentru returnare. Duceti coletul (pachetul), impreuna cu eticheta pentru returnare gratuita pana la un punct al companiei de curierat (DHL sau UPS) pentru expediere gratuita.

Aici veti gasi punctele companiei de curierat DHL din regiunea dumneavoastra.
Aici veti gasi punctele companiei de curierat UPS din regiunea dumneavoastra.

Doriti sa returnati un produs, pe care deja l-ati cumparat? Acest lucru este foarte simplu: Puteti face reclamatia sunand la serviciul suport clienti sau direct online, prin portalul nostru de reclamatii. Puteti face reclamatia on-line în 3 (trei) pasi simpli:

PASUL 1

Va rugam, mai intai, sa va logati in contul dumneavoastra si apasati butonul "Reclamatiile mele". Acolo puteti realiza "Cerere pentru o noua reclamatie".

Nota: Daca nu aveti un cont inregistrat, va rugam sa accesati urmatorul link: Apasati aici
PASUL 2

Acum alegeti comanda cu produsul/produsele pe care doriti sa le returnati si apasati butonul "Mai departe".

PASUL 3

Aveti posibilitatea sa alegeti una dintre cauzele potrivite pentru reclamatie, dintre variantele enumerate. Tot asa puteti atasa o fotografie si un comentariu. Cand sunteti gata apasati butonul „Trimite comanda”.

Puteti urmari starea curenta a acesteia, sub titlul „Reclamatiile mele”. In plus, veti fi anuntat pentru desfasurarea intregului curs al procesului de returnare a produsului, pe posta electronica a dumneavoastra.

Rugam, asteptati…